wanja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet aangemeld bij netwerk

Ik kan sinds gisteren niet bellen staat niet aangemeld bij netwerk. Alles gecheckt en rekeningen zijn betaald. Ik snap er niks van.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @wanja,

Vervelend dat aanmelden op het netwerk niet meer lukt! Ik zie dat er nog geen andere gebruikers hebben gereageerd. Ervaar je nog altijd deze problemen? Heb je al gezocht op het Forum op jouw locatie (postcode en/of plaats)?

Je kunt ook nakijken of de stappen zoals vermeld in dit topic je verder helpen. Wanneer deze stappen geen oplossing bieden vermeld dan in dit topic de uitkomst van elke test/antwoorden op de vragen. Wellicht dat gebruikers je aan de hand van de uitkomsten verder kunnen helpen.
Wen1967

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is 7 december en ook geen netwerk.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Wen1967 ,

Ik snap dat je hiervan baalt... Maar heb je de instructies opgevolgd van Marc? Het zou kunnen zijn dat in je regio werkzaamheden of storingen rondom het gebied waar je woont aanwezig zijn. Je kunt dit controleren via de volgende links.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic