Bialal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet aangemeld bij netwerk

Als ik probeer te bellen krijg ik de melding: niet aangemeld bij netwerk. 

Opnieuw opstarten heeft niet geholpen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Bialal 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ben je net nieuwe klant of al langer en is het nu opeens zo gebeurd? Heb je je simkaart al in een ander toestel gedaan om te testen of het aan je simkaart ligt of aan je toestel? Je zou ook eens een ander netwerk kunnen kiezen en dan weer terug gaan naar VFNL #StayConnected (dit is Vodafone NL). 

En mocht het nu echt helemaal niet meer lukken, vraag de klantenservice of ze je nummer een reset willen geven. Dan kom je opnieuw op het netwerk en zal het misschien weer werken. Maar eerst altijd even zelf testen en even kijken of er geen storing of werkzaamheden zijn, en dan pas bellen. En als je vandaag net klant bent geworden, heb dan nog even geduld, het kan nog wel een dag duren voor alles overgezet is.

Succes en laat nog even weten wat eruit komt en of het is gelukt, of niet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Bialal 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ben je net nieuwe klant of al langer en is het nu opeens zo gebeurd? Heb je je simkaart al in een ander toestel gedaan om te testen of het aan je simkaart ligt of aan je toestel? Je zou ook eens een ander netwerk kunnen kiezen en dan weer terug gaan naar VFNL #StayConnected (dit is Vodafone NL). 

En mocht het nu echt helemaal niet meer lukken, vraag de klantenservice of ze je nummer een reset willen geven. Dan kom je opnieuw op het netwerk en zal het misschien weer werken. Maar eerst altijd even zelf testen en even kijken of er geen storing of werkzaamheden zijn, en dan pas bellen. En als je vandaag net klant bent geworden, heb dan nog even geduld, het kan nog wel een dag duren voor alles overgezet is.

Succes en laat nog even weten wat eruit komt en of het is gelukt, of niet.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bialal . Welkom hier!

Er gaat duidelijk iets niet goed. Maar wat, dat is nog even de vraag. Samen komen we daar vast uit en kunnen we dit ook vast en zeker wel oplossen :-). Zien we je snel terug met antwoorden? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic