daphnev8

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet aangemeld bij netwerk

Beste Vodafone,

ik ben nu al bijna een jaar bezig met bellen,
voor zover dat kan want ik heb gewoon geen bereik!
Ik moet op zolder bellen want daar heb 1 streepje als ik geluk heb.
Ik heb bechterew en ben 100% afgekeurd kan niet elke keer naar boven om te bellen,
en dan wordt er gvd ook gewoon mee gespot bij de klantenservice!
Ik heb ondertussen al heel vaak naar de klantenservice gebeld, met zeer hulpzame mensen(lees ze doen alles voor je maar doen ondertussen schijnbaar niks wat blijkt uit de komende telefoontjes)en ook medewerkers waarvan ik me af vraag waarom doe je dit werk??!!

Maar goed ondertussen ben ik er nog niks mee opgeschoten want ik wordt gewoon niet serieus genomen!!!
afgelopen donderdag iemand gesproken ja we gaan uw abbo stopzetten binnen 5 dagen wordt u gebeld.....

De 5 dagen zijn nog niet om,(sorry vertrouwen is weg)
toch maar eens geprobeerd te bellen,er wordt gewoon niks gedaan schijnbaar......Omdat ik nu voor het eerst te horen kreeg dat ik een brief moet sturen... of online.....

Dus nu online....Bij deze hoop ik dat nu wel eens serieus genomen wordt,want ik ben niet van plan om me nog een jaar scheel te betalen aan iets wat ik absoluut niet krijg!!!
IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE



1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @daphnev8
Vervelend om deze cry for help hier te moeten lezen, en nog vervelender dat we je via het forum niet verder kunnen helpen.
Het betreft hier een individueel issue waarbij privacygevoelige gegevens nodig zijn om te kunnen oplossen.
Die kunnen via het forum niet worden doorgegeven.
Ik kan je enkel vragen om het via de reguliere klantenservice aan te kaarten.

Sorry, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic