Rev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerk

Samsung s3 aangeboden voor reparatie bij vodafone (2mnd oud?) nu wil ik de simkaart in ander toestel doen maar krijg geen netwerk verbinding.
Met helpdesk gebeld en dan wordt je pas echt gek 1ste vrouw kan niet zien of simkaart geactiveerd is vreemd maar voorruit ik moet maar naar de vodafone winkel gaan waar ik de telefoon heb ingeleverd.
2 E keer gebeld kan niet geholpen worden want contract staat op naam van mijn vrouw we zijn getrouwt in gemeenschap van goederen *piep* en ze mag mij niets zeggen over dit abonnement daar wordt je vrolijk van

edit moderator: niet vloeken ajb
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Rev

De klantenservice mag alleen de contractant helpen tenzij er door je vrouw een wachtwoord is afgesproken dat jij ook kunt noemen. Dit ivm privacy wetgeving en bescherming van de persoonsgegevens.

Vreemd overigens dat ze niet konden zien of de simkaart geactiveerd is. Ik raad je aan om je vrouw nogmaals contact op te laten nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic