hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

netwerk

ik heb de laatste tijd zeer slecht ontvangst met mijn samsung galaxy note 2 dit is vooral op postcode 3732ba in de bilt en bij mijn thuis op postcode 3723ab bilthoven had hier met kpn geen last van de eerste postcode is bij mijn moeder in het verzorgingstehuis al waar ik vaak ben en dan is bellen en internet wel makelijk ook omdat ik mijn moeder met de famillie wil laten bellen en dit is vaak onmogelijk zelfs in de binnentuin

mvg john van't hoenderdaal
2 Reacties 2
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi hoenderdaal3, op die eerste locatie is de 3G-dekking goed, de locatie 3723 AB ligt op de rand van het dekkingsgebied. Daar kun je dus merken dat het bereik iets minder is. Wat je kunt proberen is om het toestel handmatig op 2G te zetten (door als netwerkmodus: Alleen GSM) te kiezen. Je zult dan een stabielere verbinding ervaren, maar wel met een lagere internetsnelheid.
hoenderdaal3
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
in de bilt is het niet goed maar jullie weten het beter ik neem gewoon een advocaat in handen betaal niet voor niks een hoop geld voor een goed netwerk op mijn eigen postcode is wel goed dus daar hoef ik niet terug te schakelen maar ben er klaar mee je bent toch maar een nummer bij vodafone lekker terug naar kpn die snapen het wel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic