b.goedgeluk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

krijg steeds melding geen verbinding netwerk hoe los  ik dat op ,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @b.goedgeluk 
Dat is natuurlijk vervelend. 
Je zou je toestel eens uit kunnen zetten, simkaart eruit halen, opnieuw erin en dan weer aanzetten. Lukt het niet, zet hem in vliegtuigmodus en daarna weer terug. Maar wil dit ook niet werken, ga bij je instellingen naar mobiel netwerk en verander van provider en kom weer terug naar VFNL #StayConnected (dit is nu Vodafone). 

Lukt dit ook niet, kijk dan even of je APN instellingen goed staan. Deze info kan je vinden op deze topic, vergeet buitenland info, kijk alleen naar de APN instellingen. 

En gaat dit ook niet, probeer dan je simkaart bij iemand anders in z’n telefoon te stoppen om te zien of die het daar wel in doet. En stop iemand anders z’n simkaart in je eigen telefoon om te zien of die het wel goed doet. Let wel op: door Coronavirus zou ik het toestel even schoonmaken!! 

Is dit allemaal niet gelukt, ga dan langs bij een Vodafone winkel of neem contact op met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten en vraag of ze je simkaart willen resetten. Hoop dat het dan gelukt is. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @b.goedgeluk 
Dat is natuurlijk vervelend. 
Je zou je toestel eens uit kunnen zetten, simkaart eruit halen, opnieuw erin en dan weer aanzetten. Lukt het niet, zet hem in vliegtuigmodus en daarna weer terug. Maar wil dit ook niet werken, ga bij je instellingen naar mobiel netwerk en verander van provider en kom weer terug naar VFNL #StayConnected (dit is nu Vodafone). 

Lukt dit ook niet, kijk dan even of je APN instellingen goed staan. Deze info kan je vinden op deze topic, vergeet buitenland info, kijk alleen naar de APN instellingen. 

En gaat dit ook niet, probeer dan je simkaart bij iemand anders in z’n telefoon te stoppen om te zien of die het daar wel in doet. En stop iemand anders z’n simkaart in je eigen telefoon om te zien of die het wel goed doet. Let wel op: door Coronavirus zou ik het toestel even schoonmaken!! 

Is dit allemaal niet gelukt, ga dan langs bij een Vodafone winkel of neem contact op met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten en vraag of ze je simkaart willen resetten. Hoop dat het dan gelukt is. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Is het gelukt met de tips van Energieboy @b.goedgeluk ? Of kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @b.goedgeluk, dan wordt het topic binnenkort gesloten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels weer een verbinding @b.goedgeluk? Ik hoor graag van je. Ben benieuwd of het opgelost is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic