Op mijn telefoon staat nu asl provider VFNL#StayConnected…. kan iemand zeggen wat dit is en of ik iets anders moet stellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Aernout46
Lees deze topic maar even en dan weet je wat het is. En nee, je kan het niet uitzetten of aanpassen.
Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/vodafone-wordt-vfnl-stayconnected-300912
Hoi @Aernout46
Lees deze topic maar even en dan weet je wat het is. En nee, je kan het niet uitzetten of aanpassen.
Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/vodafone-wordt-vfnl-stayconnected-300912
Thanks voor het antwoord. Hele geruststelling dat er feitelijk niets aan de hand is maar extra service !!!
Er is geen sprake van extra service Aernout al is dat wel zoals Vodafone het voorstelt ja. We krijgen niks extra's, ze hadden bij Vodafone gewoon behoefte aan extra aandacht.
Het is geen extra aandacht behoefte @Bartenstein
Het is meer een gemeende behoefte aan het communiceren om in contact met elkaar te blijven door te bellen en/of sms’en of via Vodafone data (dus via internet met elkaar in contact te zijn). Het is dus een goede bedoeling vanuit Vodafone. Wat niet bij iedereen goed is aangekomen. Jammer natuurlijk, ze bedoelde het goed en het is niets extra’s, dat klopt.
Het is niets extra's en er is niet over gecommuniceerd naar klanten energieboy. Dat staat gelijk aan ondoordacht en nutteloos, en als je dan als bedrijf dat probeert te 'spinnen' naar w"wilden iets goeds en moois doen voor jullie!" dan: a) heb ik als klant niet het idee dat ik serieus genomen wordt, b) vraag ik me af waar Vodafone z'n tijd en geld aan besteed, en c) rijst bij mij in eerste instantie toch de verdenking dat de marketingafdeling dit zag als een mooie kans om reclame te maken. Maar op zich zal je misschien wel gelijk hebben wat dat laatste betreft want als het om aandacht ging dan zouden ze er wel meer ruchtbaarheid aan gegeven hebben inderdaad.
@Bartenstein dit staat ook vermeld op onze website en hier op de community. Daarnaast is er ook een tv reclame hierover sinds gisteren.
Juist in tijden als deze willen wij onze klanten een hart onder de riem steken. Niets is nu belangrijker dan verbonden te blijven met familie en vrienden. Dit is dan ook tevens de boodschap die wij hiermee naar buiten willen brengen.
Betreft marketing en geld: gelukkig hoeven jij en ik daar niet over na te denken en is dit aan de mensen (voor mij collega's) die hieraan werken. Voor meer informatie verwijs ik je door naar https://www.vodafone.nl/informatie/corona
Steven wrote:
@Bartenstein dit staat ook vermeld op onze website en hier op de community. Daarnaast is er ook een tv reclame hierover sinds gisteren.
Juist in tijden als deze willen wij onze klanten een hart onder de riem steken. Niets is nu belangrijker dan verbonden te blijven met familie en vrienden. Dit is dan ook tevens de boodschap die wij hiermee naar buiten willen brengen.
Betreft marketing en geld: gelukkig hoeven jij en ik daar niet over na te denken en is dit aan de mensen (voor mij collega's) die hieraan werken. Voor meer informatie verwijs ik je door naar https://www.vodafone.nl/informatie/corona
Ik denk altijd wel graag na over de manier waarop een bedrijf zijn geld uitgeeft Steven. Vooral als ik er klant ben wil ik graag weten wat het bedrijf met mijn geld doet, en het siert een bedrijf als het zich in die zin ook verantwoordelijk voelt en zich ook zo opstelt.
Begrijp ik @Bartenstein!
VodafoneZiggo heeft een verantwoordelijke rol in de maatschappij. Het veranderen van naam van het netwerk tijdens een crisis zoals deze, is daar een stap van en ook onderdeel van Vodafone Group. Alle landen waar Vodafone actief is met een eigen netwerk, is de naam van het netwerk veranderd ivm het Corona virus.
In alle rumoer over de naamsverandering kom ik maar nauwelijks iets tegen over het super irritante constante bewegen van die naam bovenin de iphone (bij mij i.i.g.). Ik word er zeer onrustig van en door afgeleid.
Fijne extra stress Vodafone, maar niet heus.
Hoop dat je die meeneemt @Steven
Todorus wrote:
In alle rumoer over de naamsverandering kom ik maar nauwelijks iets tegen over het super irritante constante bewegen van die naam bovenin de iphone (bij mij i.i.g.). Ik word er zeer onrustig van en door afgeleid.
Fijne extra stress Vodafone, maar niet heus.
Hoop dat je die meeneemt @Steven
Geen last van met een iPhone X en iPhone 6. Alleen als deze in lock ligt en het scherm is aan. Alleen dan zie ik het wel bewegen. Maar niet als het scherm gewoon aan is en unlock.
Misschien kan je aangeven welke jij hebt. Handig voor Vodafone om te weten misschien.
Dank voor de tip @Energieboy … dat had ik i.d.d. moeten doen: iPhone SE
In elke mogelijke stand beweegt ‘ie, ook ondersteboven en achterstevoren 😉
Todorus wrote:
Dank voor de tip @Energieboy … dat had ik i.d.d. moeten doen: iPhone SE
In elke mogelijke stand beweegt ‘ie, ook ondersteboven en achterstevoren 😉
Oei, die kan ik niet testen.
Dat is wel erg vervelend, kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik hoop met je mee dat Vodafone het snel weer aanpast naar Vodafone NL. Maar nu weten ze in ieder geval dat je met een iPhone SE problemen hebt met een grote provider naam ?
Bedankt voor het doorgeven!
blijkbaar ben ik niet de enige die dit irritant vindt. Extra aandacht voor ons van Vodafone? Dacht het niet.
Een goedkope marketingtruc verpakt als aandacht voor ons in moeilijke tijden.
Wat een flauwekul!
Als jullie echt iets willen doen, doe dan iets concreet.
Sponser eens 1000 iPads voor verzorgingshuizen. Dat helpt!
Er zijn genoeg acties waar wij in deze tijden aan mee helpen @Gerlo. We hebben er pas nog voor gezorgd met onze online afdeling dat er mobiele telefoons in een verzorgingstehuis geleverd werden. Het eerste telefoontje wat er mee gepleegd werd, was het afscheid van een oudere persoon aan familie en vrienden omdat deze persoon niet meer kon genezen van het Corona virus. Zo zijn er nog meer acties waar wij een bijdrage aan hebben geleverd.
Dat je dit een goedkope marketingtruc vind dat mag je natuurlijk vinden. Feedback is altijd welkom.
Gelukkig is het geen marketingtruc. Alle Vodafone landen hebben hun netwerknaam aangepast. Dit is om klanten een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijd. Dit is dan ook in 1 lijn met Vodafone Group.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.