dalton.4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwekkwaliteit

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen maar het netwerk berijk is nog steeds erg laag! Wat is de oorzaak hiervan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10468Posts
  • 3258Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi dalton.4
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een hele goede vraag die we hier als klanten onder elkaar niet kunnen beantwoorden. Daarvoor moet je echt contact opnemen met Vodafone. Het beste is om via de webpagina Netwerk en Dekking te kijken of er storingen zijn en/of werkzaamheden: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Als dit nu niet het geval is dan kan je via die pagina ook een melding maken en dan start Vodafone een onderzoek. Het is natuurlijk ook goed om zelf even te kijken of je er iets aan kunt doen. Zoals je eigen SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of je het probleem ook nog steeds hebt. Misschien ligt het wel aan je toestel? En mocht je er niet uit komen dan kan je ook altijd nog langs een Vodafone Winkel. Daar helpen ze je ook graag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10468Posts
  • 3258Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi dalton.4
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een hele goede vraag die we hier als klanten onder elkaar niet kunnen beantwoorden. Daarvoor moet je echt contact opnemen met Vodafone. Het beste is om via de webpagina Netwerk en Dekking te kijken of er storingen zijn en/of werkzaamheden: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Als dit nu niet het geval is dan kan je via die pagina ook een melding maken en dan start Vodafone een onderzoek. Het is natuurlijk ook goed om zelf even te kijken of je er iets aan kunt doen. Zoals je eigen SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of je het probleem ook nog steeds hebt. Misschien ligt het wel aan je toestel? En mocht je er niet uit komen dan kan je ook altijd nog langs een Vodafone Winkel. Daar helpen ze je ook graag.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Er was gisteravond heel even een kleine storing. Heb je inmiddels weer snel internet dalton.4? Of heb je de stappen doorlopen van de network check?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Geen reactie. Topic gesloten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10468Posts
  • 3258Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi dalton.4
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een hele goede vraag die we hier als klanten onder elkaar niet kunnen beantwoorden. Daarvoor moet je echt contact opnemen met Vodafone. Het beste is om via de webpagina Netwerk en Dekking te kijken of er storingen zijn en/of werkzaamheden: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Als dit nu niet het geval is dan kan je via die pagina ook een melding maken en dan start Vodafone een onderzoek. Het is natuurlijk ook goed om zelf even te kijken of je er iets aan kunt doen. Zoals je eigen SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of je het probleem ook nog steeds hebt. Misschien ligt het wel aan je toestel? En mocht je er niet uit komen dan kan je ook altijd nog langs een Vodafone Winkel. Daar helpen ze je ook graag.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Er was gisteravond heel even een kleine storing. Heb je inmiddels weer snel internet dalton.4? Of heb je de stappen doorlopen van de network check?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Geen reactie. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic