dvandongen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

net verlengd

Hallo,

Afgelopen zondag heb ik mijn abonnement verlengd met de Samsung s7 edge + VR, ik heb hiervan direct een bevestiging ontvangen. Maar tot op heden is hierover nog niets te vinden in 'My Vodafone' ), niets bij lopende bestellingrn en tevens kannik nog steeds mijn abonnement verlengen terwijl ik fit dus al gedaan heb... moet ik me nu zorgen maken of ben ik wellicht iets te voorbarig/ongeduldig?

Mvg dennis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ok dank je!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik denk het laatste 😉 maar mocht je willen weten of het goed is aangekomen kun je altijd contact opnemen met 0800-0560
Meer informatie vind je hier https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
dvandongen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ok dank je!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Zoals Steven aangeeft zal hiervoor contact opgenomen moeten worden. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic