eddykamp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

negatieve berichten over vodafone

Is het zo dat als je zeer negatief schrijft in dit forum over vodafone dat deze door vodafone wordt verwijderd ??????
6 Reacties 6
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Nee hoor deze zouden niet verwijderd worden, tenzij je kwaadwillende woorden gebruikt, zoals scheld woorden of wat niet mag
eddykamp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wie bepaald dan wat niet mag
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Zoals scheldwoorden of kwaadwillende 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Eddy, 
 
Vodafone bepaalt dat. Je gebruikt ook het Forum van hun. Het staat ze dus volledig vrij om berichten zonder enige reden te verwijderen of aan te passen.
 
Zie ook de Huisregels
 
Ik kan er niet meer van maken :@
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
eddykamp schreef:
wie bepaald dan wat niet mag
Beste eddy,

Er zijn duidelijke forumregels opgesteld over wat wel en niet mag.
Mede door mij, de beheerder van dit forum.

Je post is niet verwijderd omdat deze negatief was, maar wel vanwege je woordkeuze.
Wanneer je jouw mening wilt uiten, laten wij jou daar vrij in op dit forum en proberen we je te helpen zo goed als we kunnen.
Echter wanneer je jouw mening op dergelijke wijze uit dat deze door anderen als beledigend kan worden beschouwd of scheldwoorden bevat dan behouden zowel de moderators, als de beheerder van het forum, dus kortom Vodafone, het recht om jouw post aan te passen of volledig te verwijderen.
Dat is ook wat in dit geval is gebeurd, je hebt hierover ook een privé bericht ontvangen van één van de moderators.

Bekijk de huisregels anders (nogmaals) goed om te kijken wat wel en niet mag wanneer je hier op het forum post.

Appeltje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Allen,
 
uit ervaring kan ik vertellen dat Vodafone wel degelijk negatieve reacties van het forum verwijdert. Ik heb gister een bericht geplaatst in het topic "foutjë?" en er is niets meer van terug te zien. Maar vodafone heeft groot gelijk want de forum regels stellen het volgende:
 
"Gebruikers die op enige wijze schade aan de site toebrengen worden METEEN verwijderd van de site en zijn niet meer welkom."
 
Daarbij wil ik graag benadrukken dat ik niet racistisch ben geweest, geen grove taal heb gebruikt, geen sexisitisch opmerkingen heb gemaakt en geen sexueel geaarde uitingen heb gedaan.  
 
Blijkbaar kan de waarheid voor Vodafone schadelijk zijn en wordt deze van het forum verwijderd. Jammer dat Vodafone mijn niet gewoon te woord wilt staan en niet op een zinvolle wijze wilt reageren op feedback en suggesties van haar klanten.
 
Het woordenboek noemt bovenstaande gang van zaken censuur, iets wat in Europa sinds 1945 nog maar zelden voorkomt. Lang leve vrijheid van meningsuiting en lang leve klantenservice!!!!
 
Ik hoop dat er veel mensen zijn die dit bericht kunnen lezen voor dit bericht verwijderd wordt.
 
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic