martinl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

na update geen internet meer op samsung a50

Gisteravond mijn laatste update binnengehaald. Sindsdien werkt mijn internet en mail niet of nauwelijks meer. Na opnieuw opstartten doet alles het weer voor 5 minuten ofzo en dan blijft ie weer hangen. Dit geldt voor zowel 4g als wifi. Ik had dit probleem voor die tijd zo nu en dan ook. Even opnieuw opstarten was altijd voldoende om er weer lange tijd tegen aan te kunnen. Ik heb zowel wifi als 4g apart aan en uit gezet maar dit heeft geen effect. Iemand dit probeem kent?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
martinl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt eriop dat het probleem zich vanzelf op heeft gelost. Heb nu al weer een poosje weer internet. Iedereen dank voor het meedenken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Moeilijk te bepalen of het aan de update ligt of niet. Ten aanzien van wifi zou je kunnen proberen door bij de wifi instellingen ‘netwerk vergeten’  aan te klikken en vervolgens opnieuw aanmelden op het wifi netwerk.

Ten aanzien van data: je kunt proberen door de netwerk instellingen te resetten of dit werkt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @martinl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, ik ken het probleem niet maar je zou ook eens een kruistest kunnen doen. Stop je eigen simkaart in een ander toestel en dat van de ander in die van jou. Kijk dan of het probleem nog bestaat. Had vanmorgen wel gelezen dat er een Huawei update niet goed is gegaan, maar hier gaat het om een Samsung. 

Mocht het probleem blijven dan even langs een Vodafone winkel gaan. 

martinl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt eriop dat het probleem zich vanzelf op heeft gelost. Heb nu al weer een poosje weer internet. Iedereen dank voor het meedenken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
martinl wrote:

Het lijkt eriop dat het probleem zich vanzelf op heeft gelost. Heb nu al weer een poosje weer internet. Iedereen dank voor het meedenken.

Bedankt voor het melden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic