ShannenGruhnCou

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

myvodafone

ik heb sinds deze maand een abonnement bij vodafone in combinatie met ziggo.

Nu werkt mijn inlog niet op de app van my vodafone.

Kan niet inloggen, als ik een nieuwe wil aanmaken word er gezegd dat ik al een account heb op dit emailadres en op telefoonnummer zoeken zegt hij dat er geen gevonden is!

Snap er helemaal niks van...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Hoi @ShannenGruhnCoumans 
Ziggo account & Vodafone account staan los van elkaar (mits je deze aan elkaar hebt gekoppeld). Als je ze hebt gekoppeld dan zou je eens het mail adres van Ziggo kunnen gebruiken bij Vodafone of net andersom. Of probeer ook eens de email adressen te wisselen.

Het koppelen van elkaar zou ik liever niet aanraden, lekker gewoon los van elkaar laten. Heb je deze nog niet gekoppeld dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen: https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

En dan ligt het er nu aan op welk mail adres je deze hebt aangevraagd. Even proberen en dan komt het denk ik wel goed. Mocht het nu helemaal mis gaan dan kan je wachten op een Vodafone medewerker, die kan je verder helpen. Plaats dan bij de instellingen van je profiel een aantal belangrijke gegevens zodat de medewerker direct voor je kan kijken (zie hier wat ik bedoel en hoe je dat kan invullen). En anders zou je zelf de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of een chat kunnen starten (chat alleen als er medewerkers aanwezig zijn). En let op, door de corona kan het iets langer duren dan je gewend bent om iemand te spreken. 

Laat nog even weten of het is gelukt of niet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Hoi @ShannenGruhnCoumans 
Ziggo account & Vodafone account staan los van elkaar (mits je deze aan elkaar hebt gekoppeld). Als je ze hebt gekoppeld dan zou je eens het mail adres van Ziggo kunnen gebruiken bij Vodafone of net andersom. Of probeer ook eens de email adressen te wisselen.

Het koppelen van elkaar zou ik liever niet aanraden, lekker gewoon los van elkaar laten. Heb je deze nog niet gekoppeld dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen: https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

En dan ligt het er nu aan op welk mail adres je deze hebt aangevraagd. Even proberen en dan komt het denk ik wel goed. Mocht het nu helemaal mis gaan dan kan je wachten op een Vodafone medewerker, die kan je verder helpen. Plaats dan bij de instellingen van je profiel een aantal belangrijke gegevens zodat de medewerker direct voor je kan kijken (zie hier wat ik bedoel en hoe je dat kan invullen). En anders zou je zelf de klantenservice van Vodafone kunnen bellen of een chat kunnen starten (chat alleen als er medewerkers aanwezig zijn). En let op, door de corona kan het iets langer duren dan je gewend bent om iemand te spreken. 

Laat nog even weten of het is gelukt of niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic