ikkeenjij36

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

myvodafone site werkt niet

Hallo na meer als 8 uur wachten op mail voor myvodafone kwamen ze vanochtend dan allemaal binnen en geactiveerrd.
nu kan ik op de site niet veel doen als mijn account veranderen en mijn profiel bekijken.
Nu wou ik ook mijn signaalplus registreren en activeren maar dat werkt dus niet.
De ks en op twitter zeggen ze probeer het later opnieuw.
Ook de app op mn mobiel werkt niet meer hierdoor.
Mijn inziens zeer slechte zaak dat ze dit niet binnen 24 uur in orde krijgen en de klanten hebben t nakijken.
Dit is mijn 1e tegenvaller met vdf en ben daarom ook hevig teleurgesteld.
Wat ik nog graag wil weten zijn er nog meer mensen die niks meer kunnen met hun myvodafone?
Misschien als er meer mensem klagen dat ze er sneller wat mee doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je wel al de cookies verwijderd zoals ik al aangaf?

Bekijk in context

19 Reacties 19
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@hondenhok36

Het klopt inderdaad dat my vodafone niet helemaal optimaal werkt. Er zijn dan ook in de afgelopen week verschillende berichten hier op het forum geplaatste betreft een storing. Gisteren lag my vodafone er inderdaad eruit. Ik raad je aan om gewoon even geduld te hebben. Ik neem aan dat ze er mee bezig zijn.

Groetjes stevied86
ikkeenjij36
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En helaas na weer wachten kan ik nog steeds niks doen in de myvodafone site.
Ook dus mijn signaalplus niet registreren en dus nog steeds een brakke verbinding in huis.
Erg jammer dat er verder ook niks over te vinden is op dit forum behalve dat er problemen zijn met de bevestigingsmails voor myvodafone.
Jammer,jammer,jammer,mijn inziens een gemiste kans.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ikkeenjij36 , de problemen met het ontvangen van de bevestigingsmails zijn verholpen ;).
ikkeenjij36
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok maar nu het probleem met de site nog of is dat aan elkaar gelinkt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@ikkeenjij36 , de site zou verder naar behoren moeten werken. Ik zie wel dat er nog problemen kunnen optreden bij het registreren van je SignaalPlus. Is dat het geval? Dan kun je dit het beste melden bij onze klantenservice.
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan sinds enkele dagen niet meer inloggen op MyVodafone, want krijg direct melding, dat site Even niet Bereikbaar is en dat ze ermee aan de slag zijn en dat ik het later nog eens moet proberen. Ik ben wel benieuwd, hoe lang dit Even gaat duren ?!

Of weet iemand een andere manier om electronisch toegang te krijgen tot je tegoed en verbruik ?

Ik hoor graag suggesties !

p.s. Ik heb hierover al kontakt gehad met klantenservice, maar zij konden mij niet helpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Leovandekolk

Wat je kunt proberen is de cookies te verwijderen en of een andere browser proberen.
Je kunt altijd de app installeren op de telefoon voor je tegoeden.
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik maak geen verbinding via telefoon, maar via laptop, waarmee ik al heel vaak verbinding heb gemaakt met myvodafone, maar opeens werkt het niet meer, zonder dat er iets in mijn instellingen is gewijzigd. Er moet dus een storing zijn !
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Leovandekolk

Welke foutmelding krijg je?

Groetjes Steven-
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Leovandekolk is het nog gelukt om in te loggen?
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Nadia,

Nee, dus heb weer nieuw wachtwoord aangevraagd, die ik nog moet krijgen, dus hopelijk lukt het nu eindelijk wel. Helaas wordt ik naar pagina gestuurd, waarbij ik bij aanklikken inlog Myvodafone, volgende melding krijg:

Oeps Er is iets misgegaan op deze paginaWe gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens.

DIT KOMT ZEER VAAK VOOR EN WORDT DAN DOOR JULLIE OPGELOST, MAAR HELAAS SLECHTS EENMALIG.

IS ER GEEN BLIJVENDE OPLOSSING VOOR MIJN INLOGPROBLEEM ?

IK ONTVANG GRAAG DE OPLOSSING !

Groeten,
Leo van de Kolk
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je wel al de cookies verwijderd zoals ik al aangaf?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Leovandekolk heb je nog een update voor ons?
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Nardia,

Via 'gewone' Google geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding, maar ben op advies van steven geswitched naar andere browser, want ik heb (gelukkig !) ook google chrome geïnstalleerd en op die versie werkt het prima, dus via een omweg: PROBLEM SOLVED.

Jullie bedankt voor de input en weg naar de oplossing.

Groetjes,
Leo.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het werkt Leovandekolk
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Leovandekolk fijn om te lezen, bedankt voor de update 🙂
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Te vroeg gejuicht, want hij werkt sinds ruim een week niet meer vanuit mijn thuislocatie, ook niet via google chrome. Op een andere locatie had ik gisteren ook geen toegang tot myvodafone. Vandaag daar weer wel, dus z.s.m. thuis geprobeerd, maar daar helaas nog steeds niet. 😞

Ik snap er niets meer van !
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het is wel erg belangrijk dat je ook je cookies verwijderd, zoals steven- aangaf. Had je dat ook al gedaan?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Omdat er niet meer gereageerd is wordt dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic