Naamalingebruik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

myvodafone na omzetting persoonlijk -> zakelijk

Ik heb mijjn abo omgezet van een prive naar een zakelijk abo op naam van de zaak dus.
 
alleen nu krijg ik geen juiste gegevens meer te zien. inloggen op zakelijk kan ik niet omdat er al een persoonlijke myvodafone was en eenmaal daar ingelogd zie ik maar een deel van de gegevens omdat het een zakelijk abo is ... leuk he?
 
zou leuk zijn als het is opgelost dan kan ik eindelijk mijn account beheren.
 
en maar bellen elke keer voor 0,45 1201 zegt steeds dat ze het gaan oplossen maar ho maar
1 Reactie 1
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je zakelijk hebt kun je toch zonder kosten 1200 bellen en iemand aan de lijn krijgen? Tenzij dat heel kort geleden veranderd is... Het menu van 1200 is anders voor zakelijke klanten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic