jiggy1965

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

myvodafone aanmelden

Ik probeer mij aan te melden op myvodafone. Na het ingeven van mijn mobiele nr krijg ik de melding
Je tijdelijke wachtwoord staat in een SMS'je van afzender '3000'.
 
Maar op m'n iphone krijg ik geen enkele sms van ze.
 
Normaal sms-en lukt wel dus alles staat goed ingesteld. Nog meer mensen hier last van?
8 Reacties 8
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Jiggy1965,

Welkom op het Forum van Vodafone!

Vervelend om te horen dat je niet kunt inloggen! je zou eens met ons contact kunnen opnemen om dit problemen te laten verhelpen.
Het kan mogelijk zijn dat er toch meer problemen spelen waardoor dat smsje niet goed aankomt ( helemaal niet zelfs ).


Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
Hh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heey, Ik had hier ook last van.
Na een paar dagen had ik het nog een keer geprobeerd
en toen lukte het wel!
 
succes
sabrina2522

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iPad van Vodafone, maar kan me niet registeren voor my vodafone, waarom niet?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Sabrina2522,

Dit komt omdat jou ipad geen smsjes kan ontvangen in eerste instantie.
Hierdoor moet handmatig door onze klantenservice jou email adres erbij gevoegd worden. Dan pas zou je per mail het ww kunnen aanvragen.

Daarnaast zijn er nog mensen die met een telefoon of MCC problemen hebben met inloggen / aanmaken van een account?

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
sabrina2522

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En kan dat via deze manier of moet ik met een andere telefoon bellen en kosten maken?

Mvg.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Ho Sabrina,

Dat zal helaas via de telefoon moeten ( je betaalt eenmalig 45 eurocent per gesprek ). Er zal wel enigeverficatie voldaan moeten worden.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
sabrina2522

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als dat gedaan is kan ik dan via de site mijn contract op iemand anders zijn naam zetten? Volgens de site namelijk wel maar volgens de winkel niet, dus tsja..... btje verwarrend.

Mvg.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo sabrina2522,

Een abonnement overdragen kun je direct regelen in My Vodafone. Ga hiervoor naar persoonlijke gegevens vervolgens overdracht contract of mijn contract overdragen. Met dit formulier draag je je mobiele aansluiting over aan iemand anders.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic