JohanT1975

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

my vodafone

Beste mensen,
 
Hierbij heb ik vraag betreft inloggen via my.vodafone.nl : wat bij mij en en mijn vrouw met regelmaat niet lukt
ook al voer je goede nummer + wachtwoordt in dannog  krijgen we melding nummers niet bekend bij vodafone of combinatie komt niet
overeen.................... Wat kan hier het probleem van zijn? het ressetten van wachtwoordt heeft geen zin want dat is
al met regelmaat gedaan! 
 
inloggen met diverse browsers gedaan onderandere firefoxf ie10 opera chrome allemaal zelfde probleem met de noodzakkelijke plug-ins.
 
 
wordt beetje moedeloos er van ...... !!!
 
Vr. Gr. Johan.
4 Reacties 4
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hmm, ik gebruik Chrome zonder problemen. Misschien moet je je cookies eens wissen of even kijken of je de laatste versie hebt.Rechts klik en "open in new tab" kiezen: chrome://version/
 
Google Chrome15.0.874.121 (Official Build 109964) m
OSWindows
WebKit535.2 (@100034)
JavaScriptV8 3.5.10.24
Flash11,1,102,55
User AgentMozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/15.0.874.121 Safari/535.2
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Het cachegeheugen wissen wil ook nog wel eens helpen 😉
 
aahouwaart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ondervindt ook regelmatig problemen met het inloggen onder mijn bestaande telefoonnummer en wachtwoord. Ik moet daarom regelmatig gebruik maken van  "wachtwoord vergeten?" en dan blijkt ook snel het nieuwe wachtwoord weer onbruikbaar vanwege nummer niet bekend of niet overeenkomende combinatie met wachtwoord. Om moedeloos van te worden. Moet ik weer verplicht een kwartier wachten voor ik verder kan.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic