Toon2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone

Kan abbonement niet toevoegen aan account. Is uiteindelijk gelukt om een account aan te maken. Nu wil ik mijn abbonement toevoegen, maar krijg de melding dat de pagina niet beschikbaar is?
Mvr gr, Toon
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Toon2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Vandaag nogmaals ingelogd, en nu kon ik mijn mobiele nummer toevoegen, en bevestigen met een SMS-code. Zal wel een timing issue zijn geweest, Bedankt voor het support.

Mvr gr, Toon

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Toon,

Dat schiet niet op. Ik raad je aan om of eens de cookies te verwijderen van de browser of eventueel eens een andere browser te proberen. Werkt het dan nog niet raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen je hiermee verder helpen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Toon2 , is het nog gelukt met het advies van Steven-?
Toon2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, heb gebeld maar duurde te lang toen heb ik opgehangen. Heb geprobeerd de cookies te verwijderen, maar lukt nog steeds niet. In eerste instantie heb ik geprobeerd met mijn mobiel een account te maken. Toen ik de code in sms opzocht was het scherm weg, waar de code moet worden ingevuld. Daarna heb ik een account aangemaakt op de PC. Dit is gelukt, maar als ik mijn mobiele nummer wil toevoegen, krijg ik de melding deze pagina is niet toegankelijk.?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je toch aan om te bellen met de klantenservice. Dit kan eventueel ook via de chat, Facebook of Twitter
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Toon2 heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice hierover? We horen het graag van je!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Toon2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Vandaag nogmaals ingelogd, en nu kon ik mijn mobiele nummer toevoegen, en bevestigen met een SMS-code. Zal wel een timing issue zijn geweest, Bedankt voor het support.

Mvr gr, Toon
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Fijn dat het probleem verholpen is! Ik heb het topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic