tamaravullings

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

my vodafone op website niet bereikbaar

Probeer al twee dagen in te loggen op de website op my vodafone...maar krijg continu foutmelding. Is er een storing? Moet een en ander opzoeken vandaar niet vis app maar via website...
12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Zo ver ik weet is er geen storing. Kom zelf namelijk wel gewoon ingelogd. Probeer eens anders de cookies eens te verwijderen van je browser of eventueel een andere browser uit.
tamaravullings
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb dit alles geprobeerd...lukt nog niet...geeft aan dat server geen reactie ontvangt van de website...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
tamaravullings

Kun je wel inloggen via je mobiele telefoon? Dus niet via de app, maar via de browser van je mobiel.
tamaravullings
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan alleen via mijn mobiel op Internet...heb verder geen laptop of zo... in verleden tot week geleden ongeveer kon ik gewoon op my vodafone via website maar nu dus nog steeds niet...blijf melding krijgen.. Verder bij geen enkele website problemen... op www.vodafone.nl kan ik wel vanalles bekijken met uitzondering van my vodafone... Nogal vervelend..
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad wel vervelend
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen een case aanmaken om het te laten onderzoeken.
tamaravullings
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je...heb ik inmiddels ook gedaan...case is aangemaakt!

Groetjes Tamara Vullings
Anonymous
Niet van toepassing
Super
Houd ons op de hoogte zou ik zeggen.
tamaravullings
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Doe ik! ☺
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
tamaravullings Kun je alweer gebruik maken van My Vodafone?
tamaravullings
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee nog steeds niet. Er is een case aangemaakt..maar heb nog niets vernomen Èn geprobeerd op site...Helaas. ..
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het op dit moment helaas afwachten. Mocht je de status van je case willen opvragen kun je contact opnemen met de klantenservice. Normaliter als er een uitslag is nemen zij contact op met jou.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic