sel90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone ontkoppelen met my ziggo

Hoi,

 

Graag zou ik my vodafone account ontkoppelen met my ziggo account.

Kunt u mij hierbij helpen?

 

Groetjes

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @sel90
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Zeker kan ik je hierbij helpen! Ontzettend fijn dat @Energieboy al aanwezig was en je de tip heeft gegeven om mij de benodigde informatie even privé toe te sturen. Dit heb ik goed ontvangen, dank daarvoor!

Ik heb bij deze het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Houdt er rekening mee dat je je dient te registeren met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke is gelinkt aan Mijn Ziggo. 

Toevallig zag ik dat het My Vodafone account gekoppeld was aan een ander klantnummer van Ziggo. Op het adres, welke mij je hebt toegestuurd, heb je recent een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd. Je kunt nu ook in dat betreffende Mijn Ziggo account het account uitbreiden met My Vodafone. Zo is je My Vodafone dan gekoppeld aan het ''nieuwe'' Mijn Ziggo account. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @sel90 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Cecilia  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

sel90
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi @Energieboy

 

Heel heel bedankt voor je snelle reactie en nader info.

 

Groet,

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @sel90
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Zeker kan ik je hierbij helpen! Ontzettend fijn dat @Energieboy al aanwezig was en je de tip heeft gegeven om mij de benodigde informatie even privé toe te sturen. Dit heb ik goed ontvangen, dank daarvoor!

Ik heb bij deze het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren. Houdt er rekening mee dat je je dient te registeren met een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke is gelinkt aan Mijn Ziggo. 

Toevallig zag ik dat het My Vodafone account gekoppeld was aan een ander klantnummer van Ziggo. Op het adres, welke mij je hebt toegestuurd, heb je recent een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd. Je kunt nu ook in dat betreffende Mijn Ziggo account het account uitbreiden met My Vodafone. Zo is je My Vodafone dan gekoppeld aan het ''nieuwe'' Mijn Ziggo account. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic