Annemieke220191

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone - inloggen lukt niet.

Ik kan via de app en de site niet inloggen in my Vodafone. Ik krijg een bevestigingsmail binnen en wanneer ik hierop klik begint het weer van vooraf aan met inloggen.. hij herkent deze niet als zijnde mijn mail terwijl deze wel klopt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Goedemorgen @Annemieke220191 . 

Er is inderdaad een storing in MyVodafone momenteel. Er wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk weer up-and-running te krijgen. Was er iets waarvoor je MyVodafone nodig had, waar ik je wellicht mee kan helpen? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi  @Annemieke220191 
Ik lees er meer vragen over op de community, het kan misschien zijn dat er een er iets aan de hand is. Heb je al eens eerder je aangemeld? Dan hoeft dat niet meer en zou het gewoon moeten werken, normaal gezien. Delete de app eens en installeer deze opnieuw, kijk wat er dan gebeurd en kijk ook eens via je browser naar My Vodafone om te zien of het daar wel goed werkt.

Uiteraard vervelend maar als er een storing is dan zal Vodafone deze zeker snel oplossen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Goedemorgen @Annemieke220191 . 

Er is inderdaad een storing in MyVodafone momenteel. Er wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk weer up-and-running te krijgen. Was er iets waarvoor je MyVodafone nodig had, waar ik je wellicht mee kan helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic