1
Vraag
2
Reacties
Demian

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone - ik kan niet inloggen.

Ik kan niet inloggen in my Vodafone app ik kan niet mijn account bevestigen de app zegt dat er iets stuk is ik heb een abonnement met telefoon

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Demian wrote:

De bevestiging mail doet het niet dat is denk ik het probleem

Heb je wel juiste mailadres ingegeven en/of is die niet binnen gekomen in je spambox? Daarnaast kun je ook een wachtwoordreset proberen via https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Demian 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan je wel inloggen via je browser op My Vodafone? Even browser openen en dan naar www.vodafone.nl en dan inloggen. Als dat wel goed gaat dan kan er een kink in de kabel zitten en zou ik het later nog eens proberen. Eventueel de app verwijderen en opnieuw installeren, dat kan ook wel eens helpen. 

Demian
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De bevestiging mail doet het niet dat is denk ik het probleem

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Demian wrote:

De bevestiging mail doet het niet dat is denk ik het probleem

Heb je wel juiste mailadres ingegeven en/of is die niet binnen gekomen in je spambox? Daarnaast kun je ook een wachtwoordreset proberen via https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Demian . Welkom hier!

Ik help je graag verder, maar weet nu niet precies wat er aan de hand is. “de app zegt dat er iets stuk is” wat zegt de app precies? 
En je zegt dat de bevestigingsmail het niet doet. Bedoel je dat hij niet aankomt, of werkt iets in de mail niet? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic