Robbie87

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

my vodafone - belminuten buitenland kwijt?

Goedenavond.

 

Ik kan sinds de laatste update niet, meer zien hoeveel belminuten ik over hebben van bellen naar EU. Mijn vraag is dat weg?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De update zie ik ook zo maar heb zelf nog nooit informatie gezien over Bellen in de EU, dit heb ik alleen altijd kunnen bekijken via Je verbruik bekijken, zie in dat lijstje. Verder heb ik dat niet eerder gezien, of ik bel nooit naar EU nummers en komt dat dan alleen in zicht?

Om eerlijk te zijn is mijn overzicht altijd al zo geweest en is er niet zoveel aangepast. Hier en daar wat extra, of weggelaten, maar kosten, nooit gezien. En ik heb nu toch kosten gemaakt buiten mijn bundel, moest een 0900 nummer bellen, en dat zie ik ook niet in het totaal overzicht. Maar wel onder Je verbruik bekijken. Wel grappig want jij ziet wel onder dataverbruik Verbruik buiten je bundel, ik dus weer niet.

Misschien dat er verschillende versies zijn? Heel vreemd!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robbie87 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, natuurlijk is dat niet weg. Maar wel vervelend dat je daar last van hebt. Heb je de app al delete en opnieuw geïnstalleerd? En als je kijkt via een browser op je My Vodafone, krijg je dan wel alle info?

Robbie87
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Energieboy bedankt voor je antwoord, tijdje geleden stond het nog bij het overzicht is is het verplaats denk ik, er waren 3 dingen onbeperkt bellen was linksonder en in het midden die 100  in en rechtsonder onbeperkt smsmaar waar zit het nu dan?. 

 

Ik heb de laaste update btw.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De update zie ik ook zo maar heb zelf nog nooit informatie gezien over Bellen in de EU, dit heb ik alleen altijd kunnen bekijken via Je verbruik bekijken, zie in dat lijstje. Verder heb ik dat niet eerder gezien, of ik bel nooit naar EU nummers en komt dat dan alleen in zicht?

Om eerlijk te zijn is mijn overzicht altijd al zo geweest en is er niet zoveel aangepast. Hier en daar wat extra, of weggelaten, maar kosten, nooit gezien. En ik heb nu toch kosten gemaakt buiten mijn bundel, moest een 0900 nummer bellen, en dat zie ik ook niet in het totaal overzicht. Maar wel onder Je verbruik bekijken. Wel grappig want jij ziet wel onder dataverbruik Verbruik buiten je bundel, ik dus weer niet.

Misschien dat er verschillende versies zijn? Heel vreemd!

Robbie87
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt voor je uitleg @Energieboy het is mij duidelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic