H-wierink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

my vodafone app op iphone en ipad probleem

Als ik de my vodafone app op mijn iphone 6 met iOS 12.4.8 start dan verschijnt er even een wit scherm en vervolgens verdwijn de app. Als ik kijk bij aktieve apps (teww keer op de home toets klikken) dan zie ik de app wel staan. Tik je er dan op dan gebeurt er weer niets. App opnieuw installeren hielp ook niet.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hmm, dat is vreemd.
Wat je nu zou kunnen doen is in de app, op je iPad, een melding maken.
Je kan boven in beeld op de 24/7 knop drukken en dan klikken op feedback. Geef daar aan dat je een iPhone 6 hebt met de iOS versie en zeg dat het op je iPad wel lukt (welke en ook de iOS versie). Dan kunnen ze het uitzoeken en kunnen ze je ook persoonlijk een berichtje terug sturen. 

Via bovenstaande komt het op de juiste afdeling en kunnen ze het voor je uitzoeken. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @H-wierink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vreemd zeg, je hebt toch een goede iOS en met de iPhone 6 zou het gewoon moeten werken. Je hebt de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat heeft niet geholpen. Heb je de app ook al eens verwijderd, de telefoon even helemaal uitzetten (dus dat die echt uit is) en dan weer opnieuw aanzetten, app weer downloaden en dan kijken wat er gebeurd. Misschien dat er een kink in de kabel zit en dat het dan weer werkt?

H-wierink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy ;Geprobeerd maar werkt nog steeds niet op die apparaten. Ondertussen een iPad Air2 geprobeerd met iOS 13.6.1 en daar werkt de app wel.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hmm, dat is vreemd.
Wat je nu zou kunnen doen is in de app, op je iPad, een melding maken.
Je kan boven in beeld op de 24/7 knop drukken en dan klikken op feedback. Geef daar aan dat je een iPhone 6 hebt met de iOS versie en zeg dat het op je iPad wel lukt (welke en ook de iOS versie). Dan kunnen ze het uitzoeken en kunnen ze je ook persoonlijk een berichtje terug sturen. 

Via bovenstaande komt het op de juiste afdeling en kunnen ze het voor je uitzoeken. 

H-wierink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy bedankt voor de tip, ik heb er een melding van gemaakt. Ben benieuwd ?

 

Hyhat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde probleem iPhone ios 12.4.8; vorige week opgelost met koude restart, nu lukt het niet meer. Wel ok via pers. Hotspot en iPad (pro). Ga 24/7 proberen.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Mooi iets voor @Lycke Vodafone of @Cecilia Vodafone om naar te kijken en ook even door te geven aan de juiste afdeling. Zeker nu er weer meer mensen last hebben 😞

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey all. 

Er gaat inderdaad iets mis met de MyVodafone app in combinatie met een Iphone. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt! 

jlepeltak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem bij mijn Iphone6 met iOS 12.4.8  Vodafone app werkt niet meer. Bij  opstarten gaat hij gelijk op blank en vervolgens alleen het bureaublad

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
jlepeltak wrote:

Zelfde probleem bij mijn Iphone6 met iOS 12.4.8  Vodafone app werkt niet meer. Bij  opstarten gaat hij gelijk op blank en vervolgens alleen het bureaublad

Even de app verwijderen van je telefoon en dan weer opnieuw installeren. Er is een nieuwe update, dus je zou ook eventueel bij je App Store kunnen kijken naar updates van je apps. Waarschijnlijk staat Vodafone App daar bij je tussen en update je deze en dan doet die het weer. Maar even verwijderen en opnieuw installeren, kan nooit kwaad, en dan heb je zeker de nieuwe versie. 

Dan moet die het weer doen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic