Hey
tvb1977,
Als je toestel correct hebt ingesteld kun je het bij Android terug vinden onder instellingen - meer netwerken - mobiele netwerken
Daar staan als het goed is alle apps die data verbruiken en hoeveel ze hebben verbruikt. Het kan ook onder instellingen staan en dan gegevensgebruik.
Bij een iPhone staat dit onder instellingen en dan mobiele gegevens.
Ik raad je aan om eens op het volgende forum te kijken:
https://www.vodafone.nl/support/internet/bereken-je-mbs.shtml of
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Als my Vodafone wel nog aan geeft dat je tegoed hebt neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen in verschillende systemen kijken wat je actuele te goeden zijn en of er iets mis is.
Via
www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact op kunt nemen.
Wat ik je ook aanraad om te doen is even het toestel opnieuw opstarten en controleren via
http://handleidingen.vodafone.nl/web of jouw instellingen correct staan voor het internet.
Let hierbij wel op dat mobiele gegevens aan moet staan.
Het kan ook zo zijn dat er een storing is. Deze kun je controleren via de volgende link
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtmlIk hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Groetjes stevied86