tvb1977

Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

my Vodafone app

Als ik me inlog op de app krijg ik een melding dat ik op langzamere netwerk verbinding ben gezet omdat ik al mijn mb's heb opgebruikt.
Terwijl hij aangeeft dat ik nog meer dan 700 mb's heb.
Als ik me inlog op de pc op my Vodafone staat er dat ik nog al mijn mb's heb.
Ik ben nog nooit buiten mijn databundel geweest en ik vind dit allemaal heel onduidelijk.....
Hoe weet ik nu wat ik nog over heb, en als mijn bundel inderdaad op is waar mijn mb's dan naartoe zijn.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey tvb1977,

Als je toestel correct hebt ingesteld kun je het bij Android terug vinden onder instellingen - meer netwerken - mobiele netwerken
Daar staan als het goed is alle apps die data verbruiken en hoeveel ze hebben verbruikt. Het kan ook onder instellingen staan en dan gegevensgebruik.
Bij een iPhone staat dit onder instellingen en dan mobiele gegevens.
Ik raad je aan om eens op het volgende forum te kijken: https://www.vodafone.nl/support/internet/bereken-je-mbs.shtml of http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Als my Vodafone wel nog aan geeft dat je tegoed hebt neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen in verschillende systemen kijken wat je actuele te goeden zijn en of er iets mis is.
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact op kunt nemen.
Wat ik je ook aanraad om te doen is even het toestel opnieuw opstarten en controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web of jouw instellingen correct staan voor het internet.
Let hierbij wel op dat mobiele gegevens aan moet staan.

Het kan ook zo zijn dat er een storing is. Deze kun je controleren via de volgende link https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@tvb1977,

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om te achterhalen wat nu het juiste tegoed is. Mocht je het nog niet zeker weten, neem dan inderdaad contact op met de klantenservice. Aangezien het een individueel probleem is waar andere forumgebruikers je niet mee kunnen helpen, zal hik het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic