arnouds

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

multisim bij Red sim-only

Dag, ik wil een Red sim only abo af gaan sluiten (met nummerbehoud; ik kom van telfort; contract loopt eind deze maand af), maar ik heb een multisim nodig.
Kan ik direct bij afsluiten van het abo een multisim bestellen, want bij proberen via de website zag ik dat ik nergens de optie multisim kan aanvinken bij dit sim-only Red abo?

dank, groet,
arnoud
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ja dat kan. Dat kost bij een Vodafone RED-abonnement €5,00 extra per maand. Je krijgt dan twee sim-kaarten. En je mag per maand 200 MegaByte aan 4G-data extra verbruiken. Dus bovenop de 2 GigaByte die bij dat abonnement inbegrepen zijn.

Voor wat betreft het bestel-proces:

MultiSim aanvragen
----> Als je online een abonnement gaat bestellen, geef dan bij de tab Extra's aan dat je MultiSim wilt.

N.B. 1 : Je kunt je bestelling ook regelen via de Vodafone Sales Afdeling via het telefoonnummer: 0800 - 0560
N.B. 2 : Het kan twee tot drie weken duren, voordat je de tweede SIM-kaart bezorgd krijgt op je woon-adres.
N.B. 3 : wees uitermate alert voor wat betreft je data-verbruik via twee sim-kaarten en dus twee apparaten. Installeer op beide apparaten de gratis App 3G Watchdog uit de Google PlayStore. Of een data-registratie app uit de Apple iTunes App Store. Bijvoorbeeld de App Dataman Next.

Succes!


Netwerker
arnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Duidelijk. Bedankt!

groet,
arnoud
arnouds
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ivm het geautomatiseerde mailverzoek "wilt u de opossing accepteren" heb ik nog wel een toevoeging:

Er is bij jullie onderscheid tussen duosim en multisim, dat volgt helemaal niet uit uw antwoord.
Bij een later telefonisch contact met een medewerker kwam ik daar pas achter.
Wat ik nodig heb is een duosim, niet multisim, is het een idee om informatie hierover op uw website op te nemen?
Zeker omdat de duosim bij _elk_ abonnement mogelijk is(!), en niet alleen bij de 4G of Red abo's.
Kosten zijn ook anders (eenmalig 30 euro i.p.v. maandelijks 5 euro).

Ik denk dat meer mensen dit zouden willen weten...

Mvg,
arnoud
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Arnoud,

Een duo-sim-kaart kost bij Vodafone inderdaad €30,00
Daarmee kun je met beide sim-kaarten bellen en worden gebeld.

Als jij vragen stelt over Multi-SIM, dan probeer ik zo goed mogelijk antwoord te geven over Vodafone Multi-SIM. Dat moet je mij niet kwalijk nemen. Nergens uit jouw eerdere berichten blijkt dat jij behoefte had aan een Vodafone DUO-SIM-kaart. Dan kan ik daar ook niet op antwoorden.

Een DUO-Sim-kaart regel je in de Vodafone winkel. Of te bellen met Vodafone Telefonische Klantenservice op telefoonnummer: 1201

Zoals vermeld zijn de kosten daarvoor eenmalig: €30,00 inclusief 21% B.T.W.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic