Afgelopen maandag (10 maart) loop ik de Vodafone winkel in Deventer binnen.
Na een goede 20 min ben ik eindelijk aan de beurt in wat blijkt een chaotisch winkel. We kijken wat zou bij mij best passen om mijn abonnement te verlengen en een nieuwe toestel te krijgen.
10 minuten later ben ik bezig met het handtekenen van een 2 jaar RED categorie A contract (32/maand) met een iphone 5C 32GB.
Helaas doet de mederwerker een fout en pak de verkeerde telefoon, een 16 GB, en komt achter dat de telefoon niet meer op voorraad is.
Dan vervolg de enige optie voor het oplossen: het annuleren van mijn verlenging...
Te naief dat ik ben, ga ik er voor. Maar ik had eindelijk moeten zeggen dat ik had getekend en dus dat Vodafone was verplicht om te leveren wat ik voor had getekend. Dus toch wachten en wachten totdat het annuleren geregeld is en via facebook contact met Vodafone om te vertellen dat ik zou graag dat ze een extra klantvriendelijk gebaar verwacht na zo een chaos en teleurstelling... De facebook ploeg kan duidelijk niet met de verzoek en vraag dat ik de verkoop afdeling belt...
Juhuu!! Vodafone is een netwerk provider!! Iemand in dit bedrijf zou mij wel kunnen bellen toch? Nee moet ik alles zelf doen...
Ben net aan de lijn geweest met de verkoop afdeling die nog niets kan doen omdat 2 dagen later, blijkt de annulering nog niet helemaal geprocesd is.
Het wordt echt nog meer chaos... en ik heb nog geen enkele alternatieve aanbieding of excuses gekregen...
De verkoopafdeling vraag me ook om de 1201 (45ct) zelf te bellen... Jahoor, ik ga toch wat extra tijd en geld gebruiken om duidelijk van een afdeling naar een andere te gaan...
Mailen naar de klantenservice kan het blijkbaar ook niet meer.. Nou dus bij deze een openbaar bericht zodat iedereen kan lezen hoe Vodafone haar klanten behandeld...
Met de kleine hoop dat op dit manier, ik geholpen word!
PS: excuses voor de foutjes, NL is een tweede taal wat mij betreft.