Smaragd33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via de Vodafone winkel te Alphen aan den Rijn is op vrijdag 14-08-'20 een afspraak gemaakt dat een monteur op dinsdag 18-08-'20 zou komen om ziggo te installeren.  vanaf 08.00 tot 13.00 uur. De hele morgen gewacht maar geen monteur is gekomen.

Wat is er aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Smaragd33 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dan zit je eigenlijk op een verkeerde plek, dit is de community van Vodafone en niet van Ziggo. Maar gelukkig zijn er hier ook mensen aanwezig van Ziggo en die kunnen met je mee kijken. Zodra die je bericht hebben gezien zullen ze zien wat ze voor je kunnen doen.

Wil je dan aub hier je profielgegevens invullen, dan weten ze wie je bent en kunnen ze uitzoeken wat er aan de hand is. Denk dat @Lycke Vodafone daar dan naar gaat kijken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Smaragd33 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dan zit je eigenlijk op een verkeerde plek, dit is de community van Vodafone en niet van Ziggo. Maar gelukkig zijn er hier ook mensen aanwezig van Ziggo en die kunnen met je mee kijken. Zodra die je bericht hebben gezien zullen ze zien wat ze voor je kunnen doen.

Wil je dan aub hier je profielgegevens invullen, dan weten ze wie je bent en kunnen ze uitzoeken wat er aan de hand is. Denk dat @Lycke Vodafone daar dan naar gaat kijken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Smaragd33 . Welkom hier!

Oh jee, heb je voor niets zitten wachten? :-(. 

Ik ben het met @Energieboy eens. Dit is een vraag voor Ziggo. Nu kan ik ook gewoon in de Ziggo systemen, dus ik wil best kijken wat er aan de hand is. Maar dan heb ik inderdaad wel gegevens van je nodig. Vul je deze in? Of heb je het inmiddels elders geregeld? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic