Daan-OSF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mogelijkheden voor een ondernemer?

Beste Vodafone,

Ik ben al vele jaren een particuliere klant van jullie. Nou zie ik dat mijn contract pas in sept 2016 afloopt
(twijfel of dat klopt want ik dacht dat ik in 2013 verlengd had , maar goed....).

Nou ben ik sinds januari 2015 ondernemer geworden. Ik weet dat je je abonnement kan omzetten zodat deze zakelijk op papier staat.

Wat ik zou willen is een zakelijk abonnement afsluiten met een nieuw toestel en omdat ik van een particuliere klant naar een zakelijk klant ga, dat mijn particuliere abonnement en de resterende looptijd vervalt zonder haken en ogen....

kan dit ?
4 Reacties 4
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @Daan-OSF,

Als je abonnement pas afloopt in september 2016 is het niet mogelijk deze maanden te laten vervallen. Wel kun je je contract overdragen aan je bedrijf. Kijk voor alle informatie hierover op onze website. Heb je het idee dat de einddatum toch niet juist is adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega's kunnen dan voor je nakijken of alles juist verwerkt is. Via het Forum kunnen we geen vragen beantwoorden waar gegevens bij nodig zijn.
Daan-OSF
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement

Vodafone Red-3 Super E

De startdatum van je contract is 29 september 2012.
De einddatum van je contract is 28 september 2016. Je zou zeggen dat dit wel erg lang duurt ?????????????
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals al aangaf raad ik je aan om eens contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wanneer de verlenging is in gegaan, voor hoe lang het is afgesloten en of er iets mis is gegaan met het afsluiten hiervan met de einddatum of begindatum. Zij kunnen dit zelfs laten onderzoeken
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic