jorisvo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobile protect

Elke keer als ik mijn telefoon aanzet krijg ik een melding dat ik mobile protect moet instellen.
Hiervoor is een pincode nodig. Ik heb werkelijk geen idee wat die pincode is?
 
dus ik laat de code naar me mailen maar ik krijg altijd dit mailtje:
 
Beste Vodafone Mobile Protect gebruiker, 
Je verzoek voor een nieuwe pincode voor Mobile Protect is ontvangen. Je nieuwe tijdelijke pincode is "". Je kunt je toestel met deze pincode ontgrendelen. Verander snel deze tijdelijk pincode op je toestel in een voor jou makkelijk te onthouden pincode. Open het Menu van Mobile Protect op je toestel, kies Instellingen, Algemeen en wijzig vervolgens je pincode.
 

Ik ontvang dus geen pincode?
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
jorisvo schreef:


Ik ontvang dus geen pincode?

Goh, vreemd. Heb je de App net nieuw geinstalleerd en nog geen pincode ingegeven? Dan zou ik de installatie afmaken, je kunt dan de PIN eerst nog zelf verzinnen. Als je de App een tijd geleden al hebt geinstalleerd en nu een nieuwe pincode nodig hebt, dan probeer eerst de sms-optie even. Werkt die niet, dan is bellen met de klantenservice de enige optie. Zij kunnen hem voor je resetten als je via sms ook geen code krijgt. En ik zou ook even aangeven dat je al via mail en sms de code hebt geprobeerd op te vragen. Dan kunnen mijn collega's niet alleen je pin resetten maar ook een seintje geven dat er mogelijk een schoonheidsfoutje in het mail-systeem zit.
Zal wel niet, maar beter als iemand daar even naar kijkt toch? 😄
jorisvo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb de telefoon laatst gereset, en de apps zijn inderdaad (automatisch) opnieuw geïnstalleerd.
 
het opstarten van mobile protect geeft dit scherm (zie onderaan)
daar kan ik alleen op "wachtwoord vergeten" drukken en dan wordt er automatisch een mail gestuurd met een code. En die code blijft dus leeg 🙂 Ik krijg geen keuze scherm om het eventueel per sms te laten komen dus.
 
ik kan niet heel veel meer bedenken dan dat het toch aan het mailsysteem ligt
 

jorisvo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oh even goed graven in het geheugen en ik heb mijn pincode weer bedacht (!).
heb de app inderdaad al eerder geinstalleerd en toen zelf de code verzonnen..
 
Feit blijft dat het resetten van de code niet werkt 😉
eens de code kwijt: altijd de code kwijt lijkt het dus
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic