rmulstegen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobile protect

hallo ik zit momenteel in indonesie mijn telefoon geeft aan dat hij is vergrendeld ik heb nog 2 pogingen ik moet mn pincode geven maar die heb ik niet wat kan ik nu doen kunnen jullie mijn pincode geven of een nieuwe ik heb mn telefoon hard nodig maar hij doet niets meer graag een mailtje naar rikimulstegen@live.nl of via fb mvg r mulstegen
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé rmulstegen,

Wij kunnen de pincode voor je resetten. Neem hiervoor even contact op via Social Media. We hebben een Twitter en Facebook pagina waar je terecht kunt.
heikovetkamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben vanochtend aangekomen in China. Eerst deed mijn telefoon het prima, maar na 2 uur is hij vergrendeld door Mobile Protect. Bijzonder irritant! Wat moet ik doen? Kan iemand vd smartphone crew mijn password resetten o.i.d.? Mijn nummer is 06-2124 3862. Het liefst dat Mobile Protect uitschakelen. Het nummer van mijn collega is +6591517199 (Singapore nr). Voor vragen of verificatie graag hem bellen.
Dank voor hulp!
Heiko Vetkamp
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Heikovetkamp, ik raad je aan hierover even contact op te nemen met onze collega's van de Chat of Facebook/Twitter. Daar kunnen ze verder helpen met dit issue.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic