sylvialichtveld
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiele telefonie - mijn nieuwe SIMkaart doet het niet.

LS

Ik heb een nieuwe simkaart en die doet het niet  

groeten Sylvia

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 438Oplossingen
  • 893Likes

Hi @sylvialichtveld ,

Normaal gesproken zou je simkaart al gelijk geactiveerd zijn. Check even in MyVodafone of de simkaart correct staat en geactiveerd is. Je leest ook meer over de simkaart activatie in dit topic.

@Lycke Vodafone zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 438Oplossingen
  • 893Likes

Hi @sylvialichtveld ,

Normaal gesproken zou je simkaart al gelijk geactiveerd zijn. Check even in MyVodafone of de simkaart correct staat en geactiveerd is. Je leest ook meer over de simkaart activatie in dit topic.

@Lycke Vodafone zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @sylvialichtveld . 

Is het inmiddels gelukt? 🙂 

Uitgelicht topic