Hoi, sinds vandaag nieuwe klant bij Vodafone en gelijk een opmerking betreffende de snelheid van het gprs/hdspa netwerk....
Ik heb een speedtest uitgevoerd om de snelheid in mijn woonplaats te achterhalen, was gewoon benieuwd naar het snelle netwerk wat ze in de winkel zeiden....... resultaat van de metingen....gemiddeld 2-4 Kb/s Download en Upload....
Dit slaat dus nergens op, mijn 56k modem van jaren geleden was sneller 😛
Heb dit ook al aan de klantenservice gemeld, en ja, die maakt er een melding van, en idd was er in mijn woonplaats nog geen meting gedaan werd mij verteld en ook dat ze bezig zijn om het netwerk te verbeteren....
Hier kan ik dus niet veel mee, de snelheid die ik hier haal is is mijn ogen Onacceptabel, 4 Kb/s op 3G ???
Je mag tegenwoordig toch wel verwachten dat je op zijn minst 50 Kb/s kan halen op een mobiel hightech netwerk.....
Ik woon niet in een gehucht ver in de rimboe, gewoon langs de A2 Postcode: 6031 WC Nederweert.
Met een speedtest hier 5 KM vandaan ( Weert ) behaal ik gewoon 500 Kb/s Down en 250 Kb/s Up, dus het kan wel.......
De vraag is, wanneer is dit opgelost, m.a.w. een datum, we zijn er mee bezig is verre van duidelijk, en als ik er last van heb, dan hebben andere klanten in de regio hier ook last van....
M.vr.gr.'Foeps'