Hesselmiedema24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo, 

ik mocht in februari mijn abonnement verlengen, en ben daarbij overgestapt van kpn naar vodafone omdat ik ook ziggo heb, maar daarbij heb ik dus een nieuwe telefoon mogen uitzoeken, en nu heb ik eigenlijk een probleempje, heb hem nog niet eens een half jaar vanaf oktober pas in bezit, alleen de batterij van het toestel gaat super snel leeg, en kan dus niet eens een halve dag meer mee, is het ook mogelijk om nog een andere telefoon uit te zoeken binnen dit zelfde abonnement wat pas in begin maart ingaat van dit jaar bij vodafone?

 

mvg Hessel Miedema

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hesselmiedema24 
Het is niet mogelijk om nu al een nieuw toestel uit te zoeken. Mocht je er problemen mee hebben dan kan je het best met je toestel langs een Vodafone winkel gaan. Die kunnen voor je kijken wat ze voor je kunnen doen. Want het is natuurlijk niet goed dat een toestel nu al problemen heeft, dus ik zou daar zeker even voor langs gaan. 

Vanaf maart gaat je abonnement in en dan zou je daarna, na 4 maanden, Vodafone Next kunnen gebruiken. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Meer info, lees deze pagina: 
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hesselmiedema24 
Het is niet mogelijk om nu al een nieuw toestel uit te zoeken. Mocht je er problemen mee hebben dan kan je het best met je toestel langs een Vodafone winkel gaan. Die kunnen voor je kijken wat ze voor je kunnen doen. Want het is natuurlijk niet goed dat een toestel nu al problemen heeft, dus ik zou daar zeker even voor langs gaan. 

Vanaf maart gaat je abonnement in en dan zou je daarna, na 4 maanden, Vodafone Next kunnen gebruiken. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Meer info, lees deze pagina: 
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Hesselmiedema24,

Dat is geen lekker begin! 

Als eerste raad ik aan om te achterhalen waar het verbruik door komt. Om wat voor een toestel gaat het? Door te achterhalen waardoor het komt, kun je namelijk zorgen dat het niet meer voor komt. Daarnaast zijn er tich opties om het verbruik van de batterij terug te dringen.

Een toestel ruilen kan alleen binnen de zichttermijn. Hier ben je helaas al voorbij.
Mogen de tips die ik ga geven (zodra ik weet welk toestel het om gaat) niet helpen, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een andere optie is Vodafone Next. Hiermee koop je het huidige toestel af en breek je het contract mee open. Hierdoor kun je een nieuw toestel uitzoeken (dit is alleen mogelijk als het abonnement al 4 maanden loopt).


 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Hesselmiedema24?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic