Brigitte

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel netwerk

Ik kan niet bellen of gebeld worden terwijl de telefoon aangeeft dat ik voldoende bereik heb. Heb vanmorgen nog wel kunnen smssen. Wat nu?
7 Reacties 7
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Brigitte,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het bellen en gebeld worden. Kun je aangeven welke melding je precies krijgt? Heb je het toestel ook al een keer 10 minuten uitgezet?
Brigitte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Linda,

Als ik wil bellen krijg ik helemaal geen melding, ik zie op het scherm dat er verbinding gemaakt gaat worden maar ik hoor geen toon.
Ik heb alles geprobeerd: telefoon uit en aan, batterij eruit en erin, simkaart eruit en erin.
Mijn man heeft hetzelfde probleem, maar toen hij zijn simkaart in een andere telefoon (geen smartphone) plaatste kon hij wel bellen.
Brigitte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Linda,

Ik heb net de telefoon gereset, maar dat heeft ook niet geholpen. Ook heb ik geen internet verbinding via 3G.
Brigitte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Linda,

Alles werkt weer!
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Brigitte,

Fijn om te horen dat alles weer werkt. Zou je aan kunnen geven wat het probleem was? Misschien dat andere forum gebruikers deze tips ook kunnen gebruiken.
Brigitte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Linda,

Ik heb geen flauw idee waar het aan gelegen geeft. Ik vermoed dat er een storing is geweest bij Vodafone 😞
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het kan natuurlijk een hikje op de verbinding geweest zijn of iets anders.

Toch fijn dat je nog even terugkoppeling hebt gegeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic