Jacq_P

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel netwerk niet beschikbaar

Dag,
Ik merk dat mobiel netwerk niet beschikbaar is vandaag. Internet werkt wel, alleen bellen gaat niet. Als ik bij naar "Instellingen" ga en naar "Mobiele Netwerken", wordt gevraagd om een SIM kaart te plaatsen, maar die zit er gewoon in (ook niet onlangs verwijderd ofzo). Ik ontvang gewoon email, en kan internetten. Betreft dus alleen het bellen. Storing? (Gelderland Zuid).
Gr., J
3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Jacq_P,

Ik raad je in jouw geval even aan om rechtstreeks met ons contact op te nemen via Facebook en Twitter. Op deze manier kunnen we sneller (middels een aantal vragen) achterhalen waar je netwerkprobleem aan ligt.

Voor de contactgegevens kun je hier kijken: http://www.vodafone.nl/klantenservice/ Indien je niet over Facebook of Twitter beschikt dan kun je het beste telefonisch contact opnemen.
Dreumeltje

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Ik had dezelfde probleem.
Wat washet probleem ? en is deze opgelost ?
Graag zou ik een reactie willen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Dreumeltje

Kun je ons iets meer informatie geven? Op welke postcode ervaar je precies problemen? En welke melding krijg je dan precies als je probeert te bellen? Krijg je dan ook de melding dat je een simkaart moet plaatsen terwijl deze in je toestel zit?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic