kareltje4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel - krijg ik geld terug als lening klaar is?

Krijg ik geld terug als mijn lening van mijn mobiel afloopt op 15 juli en toch voor heel de maand betaal 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @kareltje4 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zal nooit meer betalen voor iets wat je hebt gekocht, dat is bij Vodafone net zo. Als je nu een maand vooruit hebt voldaan met een vol bedrag en het zou minder moeten zijn, dan zal dit verrekend worden met je volgende factuur. 

Meer info over facturen, zie:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Wil je toch meer informatie, laat iemand van Vodafone dan met je mee kijken. Vul dan aub bij de profielinstellingen alle gegevens in die de Vodafone medewerker nodig heeft om je informatie te bekijken en je te helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @kareltje4 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zal nooit meer betalen voor iets wat je hebt gekocht, dat is bij Vodafone net zo. Als je nu een maand vooruit hebt voldaan met een vol bedrag en het zou minder moeten zijn, dan zal dit verrekend worden met je volgende factuur. 

Meer info over facturen, zie:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Wil je toch meer informatie, laat iemand van Vodafone dan met je mee kijken. Vul dan aub bij de profielinstellingen alle gegevens in die de Vodafone medewerker nodig heeft om je informatie te bekijken en je te helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @kareltje4 . Welkom hier! 

Je hebt inmiddels antwoord van @Energieboy gekregen zie ik. Is alles zo duidelijk? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic