nanco

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel internet

samsung s7 edge geen mobiel internet terwijl hij dat bij instellingen wel aangeeft. wifi werkt wel goed.
6 Reacties 6
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik weet dat vodafone een 4g storing heeft gehad verleden week

je moet je ff opnieuw aanmelden op het netwerk 5a7 keer dan moet de mobiele data het gewoon weer doen via 4g

ga na instellingen dan verbindingen dan mobiele netwerken dan netwerk operators dan netwerken zoeken (handmatig) na 5 a 7 keer ff een ander netwerk te kiezen bijv kpn en weer terug schakelen na vodafoneNL moet die het weer doen

laat je het even weten of het het gelukt is

grtz
patrick




nanco
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi patrick,

geprobeerd wat jij zei maar helaas nog steeds alleen via wifi. het probleem is ook pas sinds vanmorgen.

Anonymous
Niet van toepassing
Kun je wel bellen of gebeld worden?
Heb je ook al de apn gecontroleerd onder mobiele netwerken? Dit moet live.vodafone.com zijn. Natuurlijk moet ook mobiele data aan staan.

Werkt het dan nog niet, raad ik je aan om een kruistest te doen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk mobiel en een werkende in jouw toestel. Is het de simkaart die defect is dan kun je deze laten omruilen in de winkel.

Daarna raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade etc op staat.

nanco
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem opgelost. Na update van samsung bleek mobiele data uit te staan????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling nanco ;). En fijn om te horen dat alles weer naar behoren functioneert.

Nog een fijn weekend verder.

Groeten,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic