xMelanieexxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel internet geblokkeerd

Hallo,

ik wil graag de Alles-in-1 bundel waarbij ik 35MB internet heb voor 2€. Nou is mijn vraag of ik dit wel kan gebruiken aangezien ik mijn mobiele internet heb laten blokkeren zodat ik alleen op wifi kan. Moet ik dit dan deblokkeren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Melanie, ja, als je je internet via het mobiele netwerk hebt laten blokkeren dan moet dat gedeblokkeerd worden.

De Alles-in-1 geeft je namelijk opzich geen internet in het buitenland. Dat werkt sowieso (als je niet geblokkeerd bent 😉 ). De Alles-in-1 maakt internetten in het buitenland alleen wel lekker goedkoop. Dat is het grote voordeel.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Melanie, ja, als je je internet via het mobiele netwerk hebt laten blokkeren dan moet dat gedeblokkeerd worden.

De Alles-in-1 geeft je namelijk opzich geen internet in het buitenland. Dat werkt sowieso (als je niet geblokkeerd bent 😉 ). De Alles-in-1 maakt internetten in het buitenland alleen wel lekker goedkoop. Dat is het grote voordeel.
TEKIN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik zou graag mijn internet willen deblokkeren wat ik aan had gezet in mijn internet blokkade bloX.
Hoe zou ik dus mijn internet kunnen deblokkeren?

Groetjes
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Snelste oplossing is de klantenservice bellen via 1201. Anders via Facebook/Twitter maar dat kan misschien wat langer duren.
Gabriele

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, kocht ik een vodafone chip in Nederland in Tilburg, en ik ben op vrijdag in Duitsland en mijn 3G-internet werkt niet (kunnen alleen gebruik maken van de Wifi). De Chip is actief omdat ik links te krijgen. Ik moet echt het internet op mobiele telefoon om te werken, want het was mijn grootste doel om de chip te kopen. Zelfs toen ik hem kocht de chip gekocht in de winkel € 20 credits die niet de rekening heeft ingevuld. Ik droeg nog eens 20 euro toen ik in Duitsland aankwam, maar werkte niet voor het internet. Al verdisconteerd € 15 op de rekening en nog steeds geen toegang tot het mobiele internet. Wat ik moet doen om in staat zijn om het internet te gebruiken buiten Nederland? Ik zal ook reizen naar Polen, Hongarije en Oostenrijk.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Gabriele , ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je vraag. Heb je je toestel ook helemaal goed ingesteld voor het gebruik in het buitenland? Heb je data roaming aan staan op het toestel? Kun je wel gewoon bellen/gebeld worden? Kijk eens of je een bepaalde melding krijgt wanneer je op het internet gaat.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic