lilian

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mms

hoi ik heb een vraagje ik heb de sony vivaz pro en heb deze week mijn internet laten stopzetten omdat ik ivm pingen steeds op internet kwam als ik buiten mijn wifi netwerk kwam maar nu kan ik ook geen mms meer versturen instellingen opnieuw instellen heb ik al gedaan maar mms werkt nog steeds niet wat kan ik doen nu?
3 Reacties 3
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste Lilian,

Helaas klopt dit als je internet geblokkeerd staat, werkt je mms ook niet meer omdat de foto via het internet word verzonden.
Als je via het wifi verbonden bent zou je wel nog je foto's via email kunnen versturen.

Groet,

Dennis

Moderator
Vodafone
lilian
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor het antwoord maar nu heb ik een nieuwe vraag ik ben al drie dagen bezig om te proberen om of live messenger te instaleren oftewel whats app maar geen van beiden wil lukken help aub want dit kost me nachtwerk want kan het niet hebben als ik iets niet klaar  krijg haha het is zo ik heb deze telefoon gekocht omdat hij deze apps zou ondersteunen en de zoon heeft een blackberry en omdat die vaak van huis is en mij graag wil kunnen bereiken kosteloos wil ik een van de twee op mijn telefoon hij heeft nl autisme en heeft vaak mij nodig en dat zou fijn zijn als dat op een van de twee manieren zou kunnen lukken ik hoop dat je me daarmee kan helpen groetjes lilian
Bea

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je moet de obekende bronnen toestaan. Staat bij toepassingen in je menu.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic