Veudafeun

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mini sim kaart voor Nokia Lumia

Hallo allemaal,
 
Ik wil mijn meisje verrassen met een nieuwe telefoon. Nu is het zo dat ze nog een 'gewoon' formaat simkaart heeft en in de Nokia Lumia moet dus een mini kaartje. Mijn eigen kaart is destijds bijgeknipt in een Vodafone winkel maar dit verdient niet mijn voorkeur. Is er een manier waarop ik een mini kaartje aan kan vragen zodat ze haar telefoon ook meteen kan gebruiken als deze binnen is? We hebben beide een geregistreerd nummer.
Als er uberhaubt al kant en klare mini/micro sims van Vodafone bestaan? In de Vodafonewinkel zei men van niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Veudafeun,

Welkom op het forum!

Een simkaart kan alleen door de contractant opgehaald worden, dus dit kan pas als ze de telefoon heeft. Deze krijgt ze op vertoon van identiteitsbewijs en het pinnen van 1 cent direct mee (indien ze de simkaarten op voorraad hebben).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Veudafeun,

Welkom op het forum!

Een simkaart kan alleen door de contractant opgehaald worden, dus dit kan pas als ze de telefoon heeft. Deze krijgt ze op vertoon van identiteitsbewijs en het pinnen van 1 cent direct mee (indien ze de simkaarten op voorraad hebben).
Veudafeun
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke das een helder antwoord. Ik ga ervan uit dat je dan wel je oude nummer kan behouden?
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ja, bij een simkaartwisseling houd je altijd je bestaande telefoonnummer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic