ben nu al sinds 12 september 2016 niet meer bereikbaar en kan niet bellen !
Vodafone kan / wil het niet oplossen, wordt fout op fout gemaakt bij statusorder en backoffice.
ben nu al vele uren/dagen bezig om mijn nummer terug te krijgen.
Wie kan mij helpen?
Situatie is ontstaan, doordat ik 4 nieuwe contracten wou afsluiten op 5 augustus 2016 bij Vodafone met nummerbehoud,
dit telefonisch gedaan, ik dacht alles goed geregeld.
Heb toen 15 augustus hoe zit het portering op 19 augustus met nummerbehoud, had namelijk nog geen nieuwe simkaarten ontvangen,
tijdens dat gesprek, zou ik worden terug gebeld, is niet gebeurd,
ik heb toen zelf terug gebeld, dame die ik toen aan de lijn kreeg,
was "niet netjes aan de lijn".
Daarna, heb ik direct mijn gehele bestelling geannuleerd.
Nu heeft Vodafone, 1 van mijn tel. nummers , op 12 sept 2016 gegijzeld.
wat ik tot nu allemaal heb gehoord, van status order / bestellingen, als reden voor dit probleem;
- collega heeft het niet goed verwerkt in het syteem
- het systeem heeft het niet goed verwerkt
- 2 verschillende systemen
- backoffice moet dit toen
- ik kan u niet verder helpen, u zult moeten afwachten
- case is beeindigd,
- kan 3 dagen duren , een week
- backoffice heeft geen datum voor overzetten nummerbehoud
- verzoek afgewezen, u heeft een jaar contract, dus kan pas sep 2017 ,
- etc...
is niet te geloven, niemand die zijn verantwoording neemt bij Vodafone,
Ze maken fout op fout,
enige wat een medewerker zegt wat ze kan doen, ik kan een verzoek indienen,
Wie heeft eerder met Vodafone te maken gehad, dat alles wat fout gaat , fout gaat ?
Wie weet waar ik mijn klacht aan Vodafone kan melden ?
( want via
https://www.vodafone.nl/klacht/, wordt niet gereageerd !, enige reactie op 14 september !, wat vervelend,excuses, heeft u vragen kunt u contact opnemen met nummer 1201)
even ter info, ik zit dus bij Tele2 met al mijn mobiele nummers, en ik kan zeggen, wat een verademing hoe die werken,
zijn bereikbaar, elke afdeling die je nodig hebt, of het nu verkoop, incidenten of nummerbehoud is.
vriendelijk, komen afspraken na, bellen terug, wordt duidelijk op de hoogte gehouden via dasboard in mijn Tele2.
Als je belt, krijg je zelfde team aan de lijn, dus zelfde personen, zeer persoonlijk gevoel daarbij.
ik kan ieder aanraden om voordat alleen al, bij Tele2 te komen of te blijven.
Het was dom van mij om te proberen over te stappen naar Vodafone.
Vodafone, heeft totaal geen klantenservice ! en klachten afhandeling die werkt !
nummer gegijzeld, waarom ? ze willen mij aan hun contract houden, terwijl ik een bevestiging later in myvodafone zie, waarin staat dat ik de bestelling heb geannuleerd.
Vodafone voldoet niet aan hun eigen leveringsvoorwaarden, ik mag de bestelling opzeggen binnen 14 dagen, afkoelingsperiode.
Zou ook graag willen weten, welke tegemoetkoming ik van Vodafone mag verwachten ?
En waar ik die kan indienen ?