tamara-010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn ping verzen elke avond niet help !

Lieve mensen
ik heb een blackberry curve 5280 volgens mij
ik heb een prepaid kaartje
ten eerst:
ik heb genoeg  MB's
ik heb hem laatste geupload
 
 
Hier komt het probleem :
sins 2 weken doet mijn pings nniet vezenden, kan niet whatsappen ook niet internetten????
Het gebeurd alleen in de avonden
begint rodn 7 a 8 uur
tot laat in de nacht en smorgens tot savonds 7/8 uur kan ik pingen en alles doen
tot de avond klok weer begint.
 
Ik krijg elke keer een klokje als ik een bericht verznd dat blijf zo staan tot 20 minuten a 30 minuten het duurt soms ook een uur
dan veranderd het in een V'tj waar geen  D bij staat
en dan dduurt dat ongeveer een hele avond
en inn de ochtend en middag werkt alles perfect
ik word er nou wel strontziek van aangezien ik betaal voor iets wat niet werkt steeds
 
wie weet hier raad mee??
 
 
Groetjes Tamara
3 Reacties 3
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Tamara,

Ten eerste welkom op het forum.

Meestal is het zo dat als je op een bepaald tijdstip niet online kan komen dat dat te maken heeft met omgevingsfactoren die een overbelasting veroorzaken. Dit kan ook aan de locatie liggen.
Gezien het elke keer vanaf een uur of 7 is heb ik wel een vermoeden waar dit aan ligt.
Ik verwacht dat je in of bij een wijk woont waar veel flatgebouwen zijn.
Doordat veel mensen, voornamelijk jongeren, 's avonds na het eten met hun telefoon online willen komen kan dit een overbelasting van het netwerk veroorzaken.
Je geeft namelijk aan dat later op de avond de verbinding wel weer werkt. Dan zullen ze wel liggen te pitten.

Grtz,

Ger

Hanifi71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey ik kan al ongeveer 2 weken niks verzenden elke keer als ik probeer te pingen krijg ik zo een rode tijd logo... :8 ik heb bb blox en heb ook geen verbinding was mn eerste maand sinds gister nacht is het mijn 2de maand 😞 maar ik zie nogsteeds geen verschil ik ga strax naar vodaphone hier in Dord effe kijke of ze wat weten anders ga ik wel weer bij t mobile ofzo 😄 dit duurt gewoon te lang voor mij geen internet geen watssup geen ping :@  this sux
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Hanifi71,

Welkom op het Vodafone Forum!
Ik wil je graag verwijzen naar de Huisregels op het Vodafone Forum.

Ik wil je er op attenderen dat je aan het dubbelposten bent. Onbewust misschien.
Let er even op dat je je post niet in meerdere Topics opent.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic