nancy1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn netwerk doet het niet. 1613

Hallo
 
mijn netwerk doet het al 2 dagen niet optimaal. het ene moment heb ik wel bereik en dan weer niet.
mijn postcode is 1613 MG. hoop dat het opgelost kan worden.
vriendelijke groet
nancy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi nancy1970,

In Lutjebroek vinden er werkzaamheden plaats aan het netwerk. Hiervan zou je hinder kunnen ondervinden.
We doen ons uiterste best om hiermee zsm klaar te zijn. Ik raad je ook aan om je telefoon regelmatig uit/aan te zetten. Zodoende meldt je toestel zich opnieuw aan op het netwerk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi nancy1970,

In Lutjebroek vinden er werkzaamheden plaats aan het netwerk. Hiervan zou je hinder kunnen ondervinden.
We doen ons uiterste best om hiermee zsm klaar te zijn. Ik raad je ook aan om je telefoon regelmatig uit/aan te zetten. Zodoende meldt je toestel zich opnieuw aan op het netwerk.
Sannevanhaeften

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Mijn netwerk ligt er ook al 2 dagen uit. Mijn postcode is 6662rt. Als ik mijn telefoon uit/ aan heb gezet gaat het 5minuten goed en dan ligt het netwerk er weer uit. Ik wordt er een beetje moedeloos van.
Ik hoor graag een oplossing. Gr. Sanne.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Sanne, als je dat alleen op die plek merkt dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Er zijn op dit moment in ieder geval geen problemen bekend.
Als je graag wilt vragen of andere mensen hetzelfde merken als jij, maak dan aub even een los topic aan. Een probleem op postcode 1613 en postcode 6662 zullen zeer, zeer waarschijnlijk niets met elkaar te maken hebben namelijk. Ligt wat ver uit elkaar en dit topic was ook al een paar maanden oud 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic