Fanny123

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mijn mobiel start niet meer op

Heey, ik heb een samsung galaxy gio die sinds kort niet meer opstart. Ik had hem uitgedaan, en toen ik hem weer aan deed bleef hij heel lang vastzitten bij het stuk dat er samsung op het scherm staat. Hij blijft daar vastzitten, ik heb hem ook al de hele nacht zo aan laten staan maar hij blijft maar vastzitten. Ik heb ook al de accu er uitgehaald en er weer ingedaan maar dat heeft geen zin.
 
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
4 Reacties 4
Gizmo1

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Fanny123,
 
oei, dat klinkt niet goed. :@
Al eens je toestel aan je PC gekoppeld en via Kies gekeken of er een update is voor je toestel?
 
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Fanny123,

Ik heb je topic verplaatst naar het goede board. Heb je al geprobeerd wat Gizmo je aanraad? Start het dan weer op? Je zou er ook even mee langs de Vodafone winkel kunnen gaan.


Fanny123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou, ik snap niet echt goed hoe dat moet en zo, dus ik ga er denk ik morgen even mee langs de vodafone winkel. En als zij het ook niet weten zit er niks anders op dan hem reseten. Wel bedankt voor de tip! Ik laat het wel ff weten als hij het weer doet.
Gizmo1

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Fanny123,
 
Zelf kun je dit doen door het programma Kies te downloaden op je PC. Kijk maar eens op deze link http://voda.fo/ne/ohw67.
Als je dit op je PC gedownload hebt, dan dien je je toestel te koppelen aan je PC middels de USB kabel.
Het programma Kies zal je toestel detecteren en als er een nieuwe update is voor je telefoon ontvang je hiervan een melding.
Je kunt dan accoord geven om Kies deze update te laten uitvoeren.
 
Mocht je je er zelf niet zo zeker bij voelen, dan kun je uiteraard altijd hulp vragen in de Vodafone winkel. Zij doen dit dagelijks dus voor hun is dit een makkie 😉
 
Suc6 ermee, 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic