wenny2000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mijn dochter kan niet pingen als zij geen wifi verbinding heeft

Hallo,
ik heb een bb blox vr mijn dochter prepaid, thuis kan ze pingen en gepingt worden, maar
zodra ze uit huis is , dus buiten bereik van ons wifi signaal, kan ze niet meer pingen. 
en gepingt worden.
 
Voorheen was dat niet zo. maar heb het nu al bijna 2 weken.
hoe komt dat opgelsot worden??
 
mvg
 
Moeder.
 
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
wenny2000 schreef:
Hallo,
ik heb een bb blox vr mijn dochter prepaid, thuis kan ze pingen en gepingt worden, maar
zodra ze uit huis is , dus buiten bereik van ons wifi signaal, kan ze niet meer pingen.
en gepingt worden.

Voorheen was dat niet zo. maar heb het nu al bijna 2 weken.
hoe komt dat opgelsot worden??

mvg

Moeder.

Hoi Wenny2000,

Welkom op het Vodafone forum. dat is inderdaad vervelend dat je dochter met de BB BloX buitenshuis hiervan geen gebruik kan maken. Helaas kan ik niet om haar gegevens vragen hier op het forum dus ik moet je doorverwijzen naar de telefonische klantenservice of naar onze 24/7 Webcrew. Mijn collega's zijn 24/7 bereikbaar via Facebook en Twitter. Op deze kanalen kunnen we om het 06 nummer vragen in een prive bericht en het nakijken wat er aan de hand kan zijn.

Is er een misschien een blokkade geplaatst op het 06 nummer ? Misschien heeft ze de gegevens verbinding op haar toestel niet ingeschakeld zodat ze geen verbinding kan leggen met het Vodafone netwerk. Het zijn mogelijkheden die we kunnen nakijken 🙂

Laat me even weten als het opgelost is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic