kamaron

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn data

Beste
ik heb 2 GB internet elke maand alleen deze maand staat er 0....ik heb weinig geinternet met mijn mobiel en toch is alles op.....hoe kan dit?
Als ik op de app van jullie kijken worden deze bundels niet eens vermeld dus ik denk dat er iets niet in orde is.
Graag een oplossing....
2 Reacties 2
EW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen zaterdag kreeg ik op 2 apps in eens de melding dat ik mega over mijn datalimiet was gegaan en dat in een paar min. Ik zou in minder dan 2 minuten 1,97 gb hebben verbruikt. Op mijn verbruik overzicht is niks terug te vinden. Dus graag hulp hoe nu verder
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @EW
Dat moet wel een hele snelle download zijn geweest. Uit je bericht valt niet op te maken of de notificaties die je aangeeft door Vodafone zijn gestuurd of via een andere dienst. Mocht er een foutieve notificatie via ons verstuurd zijn dan excuses daarvoor. Ik wil je vragen om via het nummer 1201 (of via de chat) contact op te nemen met de collega's van de klantenservice. Zij kunnen zien wat je op dit moment daadwerkelijk verbruikt hebt.
Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic