Hoi
Rouzbeh Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Deze informatie kan ik je niet online hier op de community geven. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten.
Het koppelen van je Ziggo & Vodafone account is niet nodig om daarvoor de extra's te krijgen. Je mag natuurlijk wel je Ziggo account en je Vodafone account koppelen, maar dat hoeft niet! En deze kan je pas koppelen als je abonnement is ingegaan.
Veel plezier met je nieuwe telefoon en je Vodafone abonnement.
Hou daarna wel rekening met onderstaande (omdat je Ziggo en Vodafone hebt):Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop.
Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).
Ziggo:
- Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
- Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
- Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
- Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/Kun je Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.