sylda1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

migratie kosten bij abonnement wijzigen

Hallo ...ik heb net telefonisch contact gehad omdat ik veelste veel betaal voor wat ik krijg...ik heb namelijk 200 belmin en.500 mb internet en onbeperkt sms en betaal voor dit iets meer dan 50 euro per maand. Nu kan ik hem wijzigen naar een red abonnement en dan scheelt het mij geld en krijg er een hoop voor terug. Maar tot mijn verbazing moet ik dan 50 migratiekosten betalen. Ik ben al jaren klant van jullie en snap niet dat jullie zoveel geld vragen om een abonnement te wijzigen. Kan daar iets aangedaan worden? Want ik wil graag de red essentials .
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hai @sylda1974

Je geeft de reden eigenlijk zelf al aan ;), we bieden je een mogelijkheid om minder te gaan betalen waardoor wij zelf minder gaan verdienen. Als bedrijf reken je namelijk ook op de inkomsten uit een contract die je met de andere partij afsluit. Ook kost het redelijk wat werk om zo'n wijziging in orde te maken en dat is ook niet geheel gratis.

Eigenlijk krijg je dus een beter passend abonnement voor minder geld. Is het dan heel onredelijk als daar een bedrag ter compensatie tegenover staat?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic