frances1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mifi 2352 koppelen aan blackberry playbook

Ik heb een wifi blackberry playbook. Om ook gebruik te kunnen maken van internet, heb ik een Mifi 2352 aangeschaft. Ik heb de Mifi overgenomen, en er werd gezegd dat de Mifi het alleen doet via Vodafone simkaart.
 
Om de Mifi uit te proberen, het ik een Vodafone prepay dat sim only kaart gekocht voor mobiel internet op mijn tablet.
Deze in de Mifi gedaan.  Het netwerk is zichtbaar op de playbook, echter er kan geen verbinding gemaakt worden met internet.
Ik heb contact gehad met de helpdesk, en deze gaf aan dat de Mifi niet gekoppeld kan worden aan een blackberry apparaat??  Ik kan hierover niets terugvinden op het internet, dus ik betwijfel of het klopt.
 
Wie kan mij helpen???
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Frances1, allereerst welkom op het forum! Kun je wel met een ander (merk) apparaat verbinding maken met de MiFi? Indien je nog een ander (BlackBerry) device hebt raad ik je aan deze eens te proberen. Je kunt eventueel ook met je MiFi en BlackBerry PlayBook langs een Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's het een en ander voor je testen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic