SPK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

melding nieuwe serviceprovider na update mobiele telefoon

Onlangs heeft mijn mobiele telefoon een update verwerkt. Sinds die tijd krijg ik iedere morgen bij het opstarten van mijn mobiele telefoon de volgende melding:

“nieuwe service provider, als u de instellingen van uw serviceprovider wilt gebruiken, moet u uw telefoon resetten naar de fabrieksinstellingen. Al uw gebruikersgegevens worden verwijderd en bepaalde services zijn mogelijk niet meer beschikbaar”

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze melding niet meer krijg ? Mijn telefoon werkt verder net als voorheen, maar ik vind het heel vervelend dat ik steeds deze melding krijg.

Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt !

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Maak gebruik van Samsung Smart Switch @SPK . Maak verbinding met een PC via USB, klik op back-up maken en het programma zal zijn werk doen. Als je het toestel hebt gereset dan kun je de gegevens weer terugzetten naar je Galaxy toestel.

 

Eventueel zou je nog de netwerkinstellingen kunnen resetten (dan moet je wel even WiFi en Bluetooth opnieuw instellen). En anders toch even een reset uitvoeren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @SPK 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben dan geen samsung expert maar waarom doe je niet gewoon wat er staat? Maak een backup van je telefoon, je gegevens en zet hem naar fabrieksinstellingen en kijken wat die dan doet. 

Nu zeg ik dit niet zomaar omdat ik heb gezocht via Google op je tekst en dan krijg ik te lezen op de community van Samsung dat iemand met z’n toestel naar een servicepunt is geweest van Samsung en die hebben voor hem een reset gedaan en toen was het verholpen. Dus ik verwacht dat dit bij jou dan ook zal helpen.

Eventueel zou je nog kunnen testen wat er gebeurd als je een andere simkaart erin stopt. Maar dan ook lees je op internet dat het goed is om het toestel een reset te geven. Maar nogmaals, als je dat doet, wel een goede backup maken en zorgen dat je niets kwijt raakt. En doe je dit zelf, dan is dit altijd op eigen risico (klink heftig, maar ik zeg dit alleen omdat ik niet verantwoordelijk ben voor als je iets kwijt bent aan apps of gegevens van je toestel) 🙂

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Maak gebruik van Samsung Smart Switch @SPK . Maak verbinding met een PC via USB, klik op back-up maken en het programma zal zijn werk doen. Als je het toestel hebt gereset dan kun je de gegevens weer terugzetten naar je Galaxy toestel.

 

Eventueel zou je nog de netwerkinstellingen kunnen resetten (dan moet je wel even WiFi en Bluetooth opnieuw instellen). En anders toch even een reset uitvoeren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic